Przykłady grawerów

Twoje logo- gdzie chcesz i na czym chcesz!

Podjęliście już decyzję o idealnym logo dla swojego biznesu i co teraz?

grawerowanie,grawerowane logo,logo na menu,grawerowanie łupka,grawerowane deski,deski do serwowania z logo,deska z logo

Teraz należy umieścić je w wielu miejscach, widocznych, tak aby Klienci mogli oswajać się z logotypem, przyzwyczajać do marki. I tu pojawia się pytanie- jak to zrobić?
Jednym z rozwiązań jest grawerowanie na różnych powierzchniach. Laserowe grawerowanie pozwala na wypalenie w wierzchniej warstwie materiału dowolnych krzywych, co umożliwia w sposób trwały naniesienie grafiki. Co nam to daje? Możliwość umieszczenia logo na blatach stołów, na kartach menu, na serwetnikach, płatnikach kelnerskich, breloczkach i magnesach oraz podstawkach pod kufle.

Bardzo modne stało się niedawno serwowanie posiłków na podstawkach z łupka kamiennego lub grubych deskach. Na obu tych powierzchniach także można nanieść grawerowane logo lub sentencję, które podniosą poziom serwisu posiłku i pozytywnie wpłyną na wizerunek lokalu

To o czym mówimy nazywamy brandingiem, czyli budowaniem wizerunku marki, która będzie się kojarzyła poprzez wzbudzanie pewnych emocji i wrażeń. Utrwalenie marki w myśli Klienta jest istotne bo buduje poczucie zaufania i sprzyja podejmowaniu decyzji o powrocie lub polecaniu danego miejsca znajomym

Ugruntowana na rynku marka sprzyja nie tylko aktualnie działającemu biznesowi, ale pozwala na sprawne wprowadzanie na rynek nowości, bo poprzez skojarzenie, startują z pewnym bagażem zaufania społecznego, co bez odpowiedniego umocowania w świadomości , jest bardzo trudne dla nowych przedsięwzięć , na przykład gdy znana kawiarnia rozszerza ofertę o sprzedaż lodów, to konsumenci spodziewają się, że lody te będą na podobnym poziomie jakości jak kawa i nie obawiają się zaryzykować.

Warto przyjrzeć się strategiom marketingowym lokali, które stawiamy sobie za wzór do naśladowania zwrócenie uwagi na jakich elementach i częściach wyposażenia zdecydowano się na logowanie, tak aby przy zachowaniu zdrowego umiaru uzyskać najlepszy efekt. Takie zabiegi, połączone z dobrym reklamowaniem przyniosą najlepsze efekty sprzedażowe